Jumaat, 1 Jun 2012

abang soleha


    muhammad sholehin bin mohd khalid


k guys...nie abng soleha....hands0me x dye..hehe...mestilah hands0me....dye nie baik n garang sikit...hehe...sikit jew x bynk p0n....kadang2 dye suka wat lawak...hehe....soleha bangga dpt mcm abng dye...suka nasihat orng n whateverlh...hehe....urmm...umur dye skrng dh 16 tahun....beza 1 tahun ngan soleha...hehe...kalau k0rang nk tahu dye nie sk0lah V0kal....ha!!...pandaikn dye....dye sk0lah kt                              
                                                                                                                    bandar JB....dekat ngan J     
                                                                                                                    centrel......bestkn 
                                                                                                                    sk0lah sana.....abng soleha nie dye
                                                                                                                    pandai snagat2....untung                      
                                                                                                                   dyekn....dh besar nnti                           
                                                                                                                   dye leh
                                                                                                                   masuk "U"..soleha teringin nk pandai mcm dye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan